torsdag 10 maj 2012

Kitchen Aid



KitchenAid Artisan KSM156PSEBZ Svart Metallic


Idag är jag visst hur shoppingsugen som helst. Vi pratar om att göra om köket hemma. Högst på önskelistan ligger mer bänkyta och så snart vi fått det så ska det investeras i en efterlängtad Kitchen Aid. Det angenäma lyxproblemet kommer bli att välja färg och det kommer bli endel beslutsvånda vill jag lova för det finns SÅ många underbara att välja mellan. Vilken färg gillar du bäst? Kolla här på mina favoriter från Bagaren och Kocken.


KitchenAid Artisan KSM150PSEWH Vit

KitchenAid Artisan KSM150PSECR Förkromad

KitchenAid Artisan KSM150PSEBY Boysenberry

KitchenAid Artisan KSM150PSEER Röd

KitchenAid Artisan KSM150PSEGA Applegreen

KitchenAid Artisan KSM150PSETG Tangerine



1 kommentar:

  1. Åh, en kitchen aid står väldigt högt upp på min önskelista oxå... Frågan är om jag kan övertyga mannen ( som förmodligen är TOTALT ointresserad ) om att vi ska önska oss en i bröllopspresent ;)

    SvaraRadera