fredag 25 maj 2012

Pauls Kök: en grönare matfilosofi av Paul Svensson

Jag rymde några dagar från min underbara familj den här veckan för att på doktorns order vila upp mig ordentligt. Kan hända skriver jag en rad eller två om det äventyret på Jonssons Underbara Kaos. Jag lovar inte, men kanske....Hur som helst möttes jag av puss- och kramkalas innan jag ens hann in genom ytterdörren. Ett paket låg och väntade på mig också. Tänk, jag hade lyckats vinna en underbar kokbok i en tävling som jag glömt bort att jag tävlat i. Vilken lycka! Pauls Kök En grönare matfilosofi av Paul Svensson. En helt underbar kokbok. Vackra bilder och ljuvliga recept. Är övertygad om att den kommer bli en god hjälp för Fru Jonsson i köket vill jag lova och även i jakten på Min matfilosofi.

Den som inte hade turen att vinna kan
beställa boken på Adlibris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar